Lijepa vijest za vlasnike suvremenih dizelaša! Nova Piezo brizgaljka stoji 3000 kn, a reparirana 1250 kn!
Nova generacija turbodizelskih motora (od 2005.) opremljena je piezo brizgaljkama. Prednosti u usporedbi s elektromagnetskim je triput veća brzina i preciznost, uz devet poput metka brzih i preciznih impulsa ubrizgavanja po jednom radnom ciklusu. Rade na principu kristala, koji se djelovanjem strujnog napona širi i tako aktivira rad brizgaljke. Imaju optimiziranu konstrukciju s manjim brojem sastavnih dijelova. Neki su vrlo osjetljivi...
Piezo element, koji je sastavni dio tijela brizgaljke, djelovanjem visokonaponskog signala ECU računala (130 V) i promijenjene valne dužine (20-30 μm) munjevitom brzinom omogućuje nekoliko preciznih visokotlačnih ubrizgavanja dizelskog goriva (300-1800 bara). Ali, utjecajem visokog tlaka, nepravilnog održavanja i nečistoća u gorivu kod ovog tipa često se javlja propuštanje u povratni vod, zbog habanja upravljačkog hidrauličkog ventila injektora.
Otežano brtvljenje brizgaljki, zbog istrošenja kontaktnih ploha, izaziva nekontrolirano curenje goriva u cilindre i plavi dim nakon duljeg rada u leru. Uzrok je u habanju i oštećenju brtvenih ploha, uslijed visokih tlakova i nečistoća. To rezultira poteškoćama kod pokretanja motora ili naglim gubitkom snage pri agresivnijem ubrzavanju vozila. Nastaje opasnost nekontroliranog curenje goriva u cilindre, zbog oštećenja brtvene površine na ulošku brizgaljke, što može izazvati oštećenje i pregaranje klipova.
Popravak, odnosno repariranje sastoji se od rastavljanja i ultrazvučnog čišćenje svih sastavnih dijelova, pregleda mikroskopom i identifikacija nastalih oštećenja. Mikroskopski je pregled nužan, kako bi se utvrdio stupanj oštećenja brtvenih ploha te ocijenila mogućnost obnavljanja. Posljednja faza profesionalno odrađene reparacije je kalibracija i testiranje prema ispitnom protokolu, na ispitnom stolu. - Nakon reparacije, koju radimo za 40 posto cijene nove, brizgaljke su poput novih.
Saznajte više o našoj ponudi ovdje.